БҰЛ БӨЛІМДІ ДК-ДАН НЕМЕСЕ ПЛАНШЕТТЕН КӨРУДІ ҰСЫНАМЫЗ!
На мобильных утройствах просматривать схемы автодромов крайне не удобно.
Әйтпесе, телефоныңызда «Экранның айналуын» қосыңыз..
Емтихан қабылдау әдістемесі Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында бірдей, элементтердің орналасу реттілігі Сіздің қалаңыздағы автодромның сызбасына байланысты ерекшеленуі мүмкін
Автодромның сызбасын көрсету үшін қаланы таңдаңыз
Тізбек тізбегі г. Астана

Тізбек тізбегі г. Алматы

Тізбек тізбегі г. Петропавловск

Тізбек тізбегі г. Актобе

Тізбек тізбегі г. Кокшетау

Параметрлер
Жаттығулар тізімі
- №1 "Старт" №2 "Жаяу жүргіншілер өткелінен өту" №3 "Реттелетін жол қиылысынан жүріп өту" №4 "Кері бұрылу және тұрақ" №5 "Повороты на 90 градусов" №6 "Жылан" №7 "Артқы жүріспен қатарласып тұраққа қою" №8 "Теміржол өтпесінен жүріп өту" №9 "Үдеу жолағы" №10 "Көтеріліп бара жатқанда қозғалысты тоқтату және бастау" №11 "Авариялық аялдама" №12 "Мәре"
№1 Старт

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 1 «Старт». Жаттығуды орындауды бастамас бұрын жүргізушіге үміткер артқы көрініс айнасы мен орындықты реттеп, қауіпсіздік белдігін байлап, қозғалтқышты іске қосуға, сол жақ бұрылу сигналын қосып, стартқа дайындығын растауға тиіс. «СТАРТ» пәрмені бойынша жүргізушіге үміткер 20 секунд ішінде қозғалысты бастауға, сол жақ бұрылу сигналын қосып, көлденең жазықтыққа КҚ габариттерінің проекциясы бойынша «Старт» сызығын кесіп өтуге, «СТАРТ» сызығынан кейін 10 метрден аспайтын учаскеде сол жақ бұрылу сигналын өшіруге тиіс. |
«СТАРТ» сигналынан кейін 30 сек. ішінде қозғалысты бастаған жоқ «СТАРТ» сигналынан кейін 20 сек. ішінде қозғалысты бастаған жоқ Қауіпсіздік белдігін таққан жоқ Сөндірілген сол жаққа бұрылу көрсеткішімен, КҚ габариттерінің проекциясы бойынша «СТАРТ» сызығын кесіп өтті «СТАРТ» сызығынан кейін 10 метр учаскеде сол жақ бұрылу көрсеткішін өшірген жоқ |
100 25 5 5 5 |
Жаяу жүргіншілер өткелінен өту

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 2 «Жаяу жүргіншілер өткелінен өту» Жүргізушіге үміткер КҚ-ны «Тоқта» сызығының алдында 1 метрден аспайтын қашықтықта, оны КҚ-ның алдыңғы габаритінің проекциясы бойынша кесіп өтпей, тоқтатуға және тоқтағаннан кейін кемінде 3 секунд өткен соң қозғалысты жалғастыруға тиіс." |
«СТАРТ» сызығын басып кетті немесе тоқтаған кезде КҚ алдыңғы габаритінің проекциясы бойынша оны кесіп өтті КҚ-ны «ТОҚТА» сызығының алдында 1 метрден көп қашықтықта тоқтатты Қозғалысты тоқтағаннан кейін 3 секундтан бұрын бастады |
25 5 25 |
Реттелетін жол қиылысынан жүріп өту

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 3 «Реттелетін жол қиылысынан өту». Жүргізушіге үміткер қозғалыс сызбасына сәйкес, бағдаршам сигналдарының талаптарын сақтай отырып, реттелетін жол қиылысынан тура, оңға және солға қарай кезекпен өтуге тиіс. Бағдаршамның тыйым салу сигналы қосылған кезде - «ТОҚТА» сызығының алдында 1 метрден көп емес қашықтықта КҚ-ны тоқтату. Бағдаршамның рұқсат беру сигналы қосылған кезде қиылысты белгіленген бағытта өту керек. Сол (оң) бұрылыстарды орындаған кезде бұрылудың тиісті көрсеткішін алдын ала қосу керек. Бағдаршамның рұқсат беретін сигналы кезінде жол қиылысынан өту уақыты 20 секундтан аспауы тиіс. |
Жол қиылысынан өтті немесе бағдаршамның тыйым салу сигналы кезінде «ТОҚТА» сызығын кесіп өтті Бағдаршамның рұқсат беретін сигналы кезінде жол қиылысынан өтуге 30 секундтан көп уақыт жұмсады. Бағдаршамның рұқсат беретін сигналы кезінде жол қиылысынан өтуге 20 секундтан көп уақыт жұмсады. Оңға немесе солға бұрылып, жол қиылысын кесіп өту кезінде тиісті бұрылу көрсеткішін қосқан жоқ КҚ-ны «ТОҚТА» сызығының алдында 1 метрден көп қашықтықта тоқтатты |
100 100 20 5 5 |
Кері бұрылу және тұрақ

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 4 «Кері бұрылу және тұрақ» Жүргізушіге үміткер бақылау сызығын дөңгелекпен баспай, 2 минуттан аспайтын уақытта КҚ-ны артқы дөңгелектері жаттығудың орындалуын тіркеу сызығында тұратындай немесе оны кесіп өтетіндей етіп артқы жүріспен тұрақ орнына орналастыруға, содан кейін кері бағытта шығуға тиіс. |
КҚ дөңгелектерімен жаттығудың орындалуын тіркеу сызығын басқан жоқ Дөңгелегімен бақылау сызығына шығып кетті Жаттығуды орындауға 2 минуттан көп уақыт жұмсады. |
20 20 15 |
90 градусқа бұрылу

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
Жүргізушіге үміткер дөңгелекпен бақылау сызығын баспай, сол және оң бұрылыстары бар жол учаскесін 2 минуттан артық емес уақытта жүріп өтуге тиіс. |
Дөңгелекпен бақылау сызығын басып өтті Жаттығуды орындауға 2 мин. көп уақыт жұмсады |
20 15 |
Жылан

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 6 «Жылан» Жүргізушіге үміткер дөңгелекпен бақылау сызығын баспай, сол және оң бұрылыстары бар жол учаскесін 2 минуттан аспайтын уақытта жүріп өтуге тиіс. |
Дөңгелекпен бақылау сызығын басып өтті Жаттығуды орындауға 2 мин. көп уақыт жұмсады. |
20 15 |
Артқы жүріспен қатарласып тұраққа қою

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 7 «Артқы жүріспен қатарласып тұраққа қою» Жүргізушіге үміткер бақылау сызығын дөңгелекпен баспай, 2 минуттан артық емес уақытта, алдыңғы және артқы оң доңғалақтар жаттығудың орындалуын тіркеп тұратындай етіп, КҚ артқы жүріспен тұрақ орнына орналастыруға, содан кейін тұрақ орнынан шығуға тиіс. |
Жаттығудың орындалуын бекіту сызығына оң жақ алдыңғы және артқы дөңгелектермен КҚ-ны орналастырмады Дөңгелекпен бақылау сызығын басып өтті Жаттығуды орындауға 2 мин. көп уақыт жұмсады |
20 20 15 |
Теміржол өтпесінен жүріп өту

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 8 «Темір жол өтпесінен жүріп өту». Жүргізушіге үміткер КҚ-ны темір жол өтпесінің жанындағы «Тоқта» сызығының алдында 1 метрден аспайтын қашықтықта тоқтатуы және тоқтағаннан кейін кемінде 3 секунд өткен соң қозғалысты жалғастыруы тиіс. |
Тоқта сызығын басып кетті немесе тоқтағанға дейін КҚ алдыңғы габаритінің проекциясы бойынша оны кесіп өтті КҚ-ны «Тоқта» сызығының алдында 1 метрден асатын қашықтықта тоқтатты Тоқтағаннан кейін қозғалысты 3 секундтан ерте бастады |
25 5 25 |
Үдеу жолағы

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 9 «Үдеу жолағы» Жүргізушіге үміткер «Ең жоғары жылдамдықты шектеу» (40 км/сағ) жол белгісінен өткеннен кейін КҚ-ның қозғалыс жылдамдығын 40 км/сағатқа дейін арттыруға, біріншіден екінші беріліске ауысуға және «Ең жоғары жылдамдықты шектеу» (20 км/сағ) жол белгісіне дейін берілген жылдамдықпен қозғалысты жалғастыруға (автоматты трансмиссия болған кезде – белгіленген жылдамдықты ұстап тұруға), КҚ-ның қозғалыс жылдамдығын 20 км/сағатқа дейін және одан кем төмендетуге, екіншісінен бірінші беріліске ауысуға (механикалық трансмиссиясы бар КҚ үшін) тиіс |
Берілген жол кескінінде тиісті берілісті қосқан жоқ (механикалық трансмиссиясы бар КҚ үшін) Жол белгілерінің талаптарын бұзды |
25 5 |
Көтеріліп бара жатқанда қозғалысты тоқтату және бастау

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№ 10 «Көтеріліп бара жатқанда қозғалысты тоқтату және бастау» Жүргізушіге үміткер КҚ-ны биікке көтерілу учаскесінде КҚ-ның алдыңғы және артқы габаритінің көлденең жазықтыққа проекциясы жаттығудың орындалуын тіркеу сызығы мен «Тоқта» сызығының арасында орналасатындай етіп тоқтатуға, КҚ-ны қозғалмайтын күйде бекітуге және тоқтағаннан кейін 3 секундтан кейін КҚ-ның артқа жылжуына жол бермей, қозғалысты тікелей бағытта жалғастыруға тиіс. |
КҚ-ны тоқтатқан кезде КҚ-ның артқы габариті проекциясы бойынша жаттығудың орындалуын тіркеу сызығын кесіп өткен жоқ немесе КҚ-ның алдыңғы габариті проекциясы бойынша «ТОҚТА» сызығын кесіп өтті Тоқтағаннан кейін қозғалысты 3 секундтан ерте бастады Тоқтағаннан кейін қозғалысты 30 секунд ішінде бастаған жоқ Көлік қозғалысы тоқтағаннан немесе басталғаннан кейін 0,2 метрден астам шамаға кері қарай жылжыды |
25 25 25 20 |
Авариялық аялдама

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№11 «Авариялық аялдама» КҚ салонында жарық және/немесе дыбыс сигналын қосқаннан кейін жүргізушіге үміткер 2 секунд ішінде КҚ-ны тоқтатуға, 3 секунд ішінде авариялық жарық сигнализациясын қосуға тиіс. Арнайы сигнал (қызыл маяк) өшірілгеннен кейін жүргізушіге үміткер жарық сигнализациясын өшіріп, қозғалысты жалғастыруы тиіс. |
КҚ салонында жарық және/немесе дыбыс сигналынан кейін көлік құралын 2 секунд ішінде тоқтатқан жоқ және/немесе аялдағаннан кейін 3 сек ішінде авариялық жарық сигнализациясын қосқан жоқ Қозғалысты бастар алдында авариялық жарық сигнализациясын қосқан жоқ |
20 10 |
Мәре

Бақылау кестесі
Жаттығудың сипаттамасы | Жүргізушіге үміткердің қателері | Айыппұл баллдары |
---|---|---|
№12 «Мәре» Жүргізушіге үміткер оңға бұрылу көрсеткішін қосуға, КҚ габариттерінің проекциясы бойынша мәре сызығын кесіп өтуге, КҚ-ны белгіленген жерде тоқтатуға , оңға бұрылу көрсеткішін өшіруге , бейтарап берілісті қосуға (автоматты трансмиссия болған кезде трансмиссия режимдерін басқару органын «Р» күйіне орналастыруға), қозғалтқышты өшіруге, аялдау тежегішін қосуға, қауіпсіздік белдігін босатуға, КҚ-дан шығуға тиіс. |
Мәре сызығын кесіп өткенге дейін бұрылыс көрсеткішін қосқан жоқ |
5 |